dinsdag 24 november 2009

Marathongedachten..

Haha, nu gaan d'r een paar rechtopzitten, misschien. Maar voordat er conclusies getrokken worden die bij het bespottelijke af zouden zijn, zoals elke keer weer terug komen van mijn eerdere uitlatingen betreffende mijn deelname aan welke 42 km ook, het betreft hier niet om een marathon te lopen. In tegens, nadat ik vanochtend in de stromende regen mijn duurloop had afgerond, stond ik er even bij stil dat ik deze zomer een duurloop had gemaakt waarbij ik nog een dik uur langer had moeten lopen. Ik moest er niet aan denken, ik had nu 21km afgelegd in 1h27 en vond dat mooi zat. Natuurlijk ging dat te hard, maar ik vond het nou niet het uitgelaten weer om veel langer buiten te zijn. Om 8h45 vanuit Terneuzen naar Koewacht gelopen, en wat tegenviel is dat ik voornamelijk tegenwind had. Niet erg veel wind, maar met 7 graden en volop regen, waarbij mijn kleding een stuk zwaarder dan normaal woog natuurlijk, vond ik het geen prettig loopje. Ik ben nou eenmaal een mooi weer loper. Maar om toch op temperatuur te blijven, leek het me verstandig stevig door te lopen.
Ik krijg deze week een vrij pittige trainingweek, met natuurlijk de intervals, 6x1000 in 3'40'', 400-800-1200-800 en 400metertjes met tempo 3'20'' per km, nog een duurloop van 15km in één uur en dan de baantraining bij de club.
De eerste training zit er op, nog vier te gaan, en hopend op wat beter weer..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten