donderdag 12 mei 2011

Spanning!!! ...en voor wat...

Tja, dat wat zal dan die 800 meter zijn die ik zondag loop. Al weken schitterend weer gehad voor dit te doen, soms een beetje teveel wind, maar goed. En uitgerekend dit weekend komen we amper aan 15 graden...te koud voor een goede 800. Tenminste, dat is mijn idee hiervan. Niet dat ik ervaren ben in het lopen van deze afstand, maar aangezien ik bij hoge temperaturen ook snellere intervaltrainingen kan verwezelijken, zal het ene toch met het andere zijn invloed bewerkstelligen. Desondanks zal ik mijn uiteraard mijn uiterste best doen iets moois neer te zetten. Dat de invloed al op voorhand aanwezig is heb ik vanavond gemerkt tijdens een 'wat een relatief rustige 10km had moeten worden' duurloopje. Net boven de 40 minuten, omdat mijn gedachten onderweg al uitgingen naar die zenuwslopende 8x100 meter (zonder rust). Was rustig opgestart met 13 in 't uur, liep uiteindelijk de laatste 3 kilometer 16 per uur. Adrenaline, en ik liep zó lekker...laat het maar komen...ik ben er voor...vanaf 13h15.

En daarna nog een Zweedse estafette, maar daar wil ik nog niet over peinzen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten