dinsdag 7 juni 2011

Vanuit de studio...

...eventjes terug naar Brussel, want na anderhalve week blijf ik teren op die loop. Wat enkele dagen daarna gebeurde met die loop in Biervliet was een vergissing, ik had daar niet moeten starten. Ook na een misstap in de tweede ronde (ik moest even aan de kant vanwege die struikeling), begreep ik dat ik hier niks te zoeken had. Het werd een stevige duurloop, forceren had geen zin tegenover het geweld van van Troost.
Maar dan dat in Brussel, ik weet nu wel zeker dat bij zulke wedstrijden mijn hart ligt. Hoe gemener het parcours, hoe beter ik presteer lijkt het wel. Mijn PR's heb ik tenslotte allemaal bij niet al te gunstige lopen geregistreerd. Daarom Marcel, alle goede raad ten spijt, en ik vind het heel leuk van je mij die tips door te geven, maar ik stuur toch voornamelijk aan op de Roosendaalse halve op het eind van deze maand. Natuurlijk heb ik me wel ingeschreven bij de Pinksterwedstrijden en zal daar de 800 lopen. Ik hoop op een goed resultaat, en 1 tot 2 maal per week voer ik extra snelle intervaltraingen uit. Dit doe ik al sinds enige tijd, en daar zal ik het mee moeten doen. Ik verbaas mezelf trouwens over hetgene wat ik tegenwoordig aan trainingarbeid uitvoer, vorige week alweer 100km op de teller, zonder enige vorm van problemen. Word ik toch nog eens fanatiek, aangaande het hardloopgebeuren.


Heb ik Carla haar prestatie niet genoemd in Brussel, ze stond helemaal achteraan en kon niet fatsoenlijk doorlopen. Hoe ze hier over dacht, afijn beelden zeggen meer dan woorden...............

1 opmerking:

  1. zij bedoeld; Nee Edwin vandaag niet

    tot morgen in Zuiddorpe.
    groetjes
    william

    BeantwoordenVerwijderen