dinsdag 6 maart 2012

Kleur bekennen

Derde jaars op de sask, fotografie. dat betekent werken met kleuren. Eén opdracht is een coherente kleurenfotoreportage maken. Pardon?
Gewoon kleurenfoto's maken dus, maar wel met een bepaalde kleurdominatie. Dit zijn rood, geel, groen, cyaan, blauw en magenta. En de combinaties die tegenover elkaar liggen, de complementaire kleuren.
Nu, bij het boodschappen doen (aanschaf nieuwe schoenen), kwam van mij de reactie dat ik zo tevreden ben over mijn Mizuno wedstrijdschoenen. Dus was ik nieuwsgierig wat er te bieden viel op trainingschoenengebied bij dit merk. En toen kwamen onderstaande schoenen voor de dag, precies de kleurcombinatie die ik nog niet had aangetroffen. Vanzelfsprekend deze schoenen aangeschaft en bij thuiskomst eerst de foto's gemaakt. Daarna een kilometer of 9 afgelegd, en daarbij kan ik nog geen uitsluitsel geven op het draagcomfort van de schoenen. Natuurlijk even gepast en gelopen en gefilmd in de winkel met de loopanalyse op een computerscherm, waar ik niet blijer van word bij het terug zien van die beelden. Hoe kan hardlopen gezond zijn als je je poten zó scheef wegzet bij de landing!?!
Afijn, ik heb mijn beeld, blauw en geel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten