dinsdag 6 oktober 2009

Kleine test

Gisteren een kleine 11km uitgelopen in een mooi tempo. Vandaag wilde ik wel eens weten of ik nog zo zwak als zaterdag zou zijn. Omdat mijn schema niet veel ingeeft, ik zou rust nemen na de marathon, kon ik wel experimenteren. Dus grofweg 30km gelopen in 2h09 met enkel een gel en en een kwart liter water die thuis klaarstonden. Moest ik wel even langs huis voor deze bevoorrading, niet zo interessant. Want de verleiding om te stoppen was nu wel groot, omdat deze training toch nergens op slaat. Maar ik heb het gered, met heel weinig middelen. Zeker geen krentenbollen meer, de oorzaak van de ellende afgelopen zaterdag. Waarom dan bij een wedstrijdmarathon mijzelf zo druk maken over deze details? Ik kan redelijk goed op weinig lang doordraven, weten we ook weer!
Morgen weer eens op de baan gaan trainen, dat is ook een tijd geleden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten