dinsdag 3 maart 2009

Misére


Een zere poot belet mij het lopen, opgelopen bij de warming-up afgelopen zondag. Heel de wedstrijd geen last gehad, ook daarna niet. Maar toen ik gisteravond nog wat wou trainen voelde ik een stevige waarschuwing in mijn voet. Het sluimerde al de hele dag, en nu moet ik wat gas terug nemen. Gaat wel tegen, vorige week een behoorlijke verkoudheid, dus niet getraind. Vandaag dan een stevig end gefietst, vanaf mijn werk in Hulst door de polder via Zaamslag-veer richting zeedijk, bij Kampen de zeedijk opgegaan en dan van daar af richting Terneuzen, langs de Otheense kreek via Spui, Margrette en Axel zo weer naar huis. Niet op een koerseveló, maar met een gewone fiets, wat het zwaarder maakt. En dat heb ik gemerkt, ik voelde spieren die niet veel gebruikt worden bij het lopen, waarschijnlijk. Met nog een stevige wind erbij en ik kon mijn lol op. Toch geeft het me wel wat geholpen, de last is een stuk minder. T'is ook maar anderhalve week meer voor Sluis, ik hoop wel een beetje te presteren daarzo.
Brussel 20 km is ook ingeschreven, dus ik kan vooruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten