zaterdag 14 maart 2009

Nieuw bericht

Ik ga toch maar verder met dit spel, hier. K'vind het zelf leuk om mijn verkwikkelingen neer te schrijven, dus waarom niet. Je bent tenslotte niet verplicht dit te lezen, hoor. Ik neem aan dat de lezers hier vrijwillig een bezoek brengen aan mijn blog.
Morgen dus de halve marathon in Sluis. Het weerbericht is niet zo heel gunstig gesteld, maar in deze tijd van het jaar kun je niet al te veel wensen. Toch zal er hier en daar wel een pr gelopen worden. Ik zal daar niet bijhoren, sterker, ik ga er niet van start. Op dit moment ben ik wat herstellende van een lichte koorts. Ik heb deze week wat slechte dagen gehad, niet zo zwaar dat ik niet kon werken of zo. Maar het zou onverstandig zijn mij te wagen aan een 21km loop. Ik ben wat hoesterig, mijn keel is wat ruw, en ben gewoon moe. Ach, het is nou ook geen drama, ik krijg mijn kans nog wel. Er zijn wel ergere dingen! Alleen wil ik wel dit jaar mijn tijden aanscherpen, met reden. Daarover later wat meer.
Daarom zal ik morgen als supporter in Sluis te vinden zijn, voor Carla, die de 5k loopt. Tot ik weer mijn training kan opnemen, het zal dan voor de Antwerp 10m zijn.

1 opmerking:

  1. Edwin, op tijd en stond, een lekker druppeltje, je hebt gelijk "het is geen drama" tenslotte de wereld gaat er niet anderom mee draaien!!
    nog veel loopplezier Edwin,

    en blijven schrijven hé,

    groetjes
    william.

    BeantwoordenVerwijderen