zaterdag 23 mei 2009

Laat het woord eens over..

Een reactie (verslag) van Rik op één van mijn vorige verhaaltjes:

decowboy zei...
Stelling 1 heeft wel wat, als je sommige lopers over de meet zag gaan. Man man man,waar ben je mee bezig denk ik dan. Je grens opzoeken is goed,maar er overheen gaan?!?!stelling 2 heeft mijn voorkeur, daar de meeste wel wisten waar ze mee bezig waren. Ik mocht mee fietsen met het spoedklus team en dacht daarmee te kunnen gaan genieten van spannende duels met de concurrentie???? Na de start{na 100 mtr!!]reed ik dan bij Sjaak, die alleen liep met al een 20 mtr voorsprong op de rest. Na 3 km was de voorsprong 1.30 min, spannend hoor. In Heikant opteerde Patrick om samen een pint te gaan drinken[voorsprong inmiddels 5 min]hebben dat niet gedaan, hebben koffie genomen. Overal onderweg grote aanmoedigingen gehad, gewoon geweldig. Ikzelf mag sinds deze week weer gaan lopen van mijn behandelende kraker[mooi woord trouwens], volgend jaar sta ik dus in Hulst aan de start, streeftijd? 2uur en 29 min. Let wel, op de fiets als begeleider van spoedklus 1. Alle lopers van de marathon, van harte gefeliciteerd. Mocht het lopen niet lukken bij mij, dan blijf ik wel fietsen en paardje rijden, met een goeie havanna in mijn bek[te paard he]. Sportieve groeten van de cowboy[klusbroere van edwin].

Geen opmerkingen:

Een reactie posten