dinsdag 5 mei 2009

Tussendoortje

Dat het maar weer eens een ouderwetse keiharde trainingsweek mag worden. Deze week kan ik nog even stevig doortrainen, vogende week is het wat minder. Vorige week heb ik er weinig aan gedaan. Ik gunde mezelf rust na die wedstrijd. Ik heb er de leeftijd voor, bijna 42. Ik heb wel wat getraind, maar minder intensief. Een duurloop, 20 km. En dan nog wat interval. Woensdag op de baan was bijzonder triest, we waren met drie man. We hebben wel nog getraind, en als je de baan zo voor jezelf hebt, dat is toch wel een luxe. Vandaag ben ik begonnen met de training voor deze week, 2000, 1500, 1000 en 2x500m in 7'13'', 5'38'', 3'41 en 1'50''. Die twee kilometer ging eigenlijk te hard, maar ja, als dat dan lekker gaat...
Morgen op de baan, en ik hoop dat het wat drukker is dan vorige keer.

De eerstvolgende wedstrijd, maarja, dat is duidelijk toch? Onderstaande foto zegt het al. We zijn met een sterk team, hoop ik. Maar ik kan geen richttijd noemen. We hopen wel onder de 2h30 te blijven, en dat zou moeten kunnen. Als je bedenkt dat onze trainer Jan en buurman Sepp een PR hebben van ver onder de 2h30, dan krijg je daar nog meer respect voor. Zij hebben dit solo gedaan! Nou is het parcours van de z-vl. marathon wel een pokke-parcours, als het gaat om een snelle tijd. En dan zouden we minstens rond de 17 per uur of daarboven moeten lopen om ons doel te behalen. We zien wel. Dan is er natuurlijk ook de competitie tegen de andere teams, dat moet je ook maar afwachten wat er uit de bus komt. Jammer dat hierbij geen namen bekent zijn. Ik houd ook maar even stil hoe de bezetting bij ons team is, onze shirts zijn wel opvallend genoeg, denk ik.

4 opmerkingen:

  1. Als het zo is, dan zal ik je in tegenstelling tot R'dam dus niet onderweg zien staan wachten om te mogen gaan lopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welk deel loop jij ?
    Ik het tweede, dan kan je me misschien even opweg helpen ?!haha
    Ik vind het wel weer spannend, heb geen idee wat ik nog kan.
    Heb daarom voor het tweede stuk gekozen, is lekker stil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben zeer benieuwd met welke namen je gaat komen. Eéntje kan ik er wel invullen denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet het tweede deel, Ingrid. In eerste instantie zou ik helemaal niet gelopen hebben, maar morgen leg ik wel uit hoe, wat en wie. We gaan nu naar St.Niklaas, gaan bowlen. En daar ben ik verschrikkelijk slecht in...

    BeantwoordenVerwijderen