maandag 18 mei 2009

Zot zeg

Het lijkt wel of ik voor een marathon moet trainen, mijn schema, tjeemie! Vandaag eigenlijk zowat begonnen met de nieuwe tempo's. Duurloop, 22km in 13,8 per uur. Maar Carla fietste mee, dus dat scheelt een slok op een borrel. Heb ook nog een stuk over hét parcours gelopen en kreeg in de St Janstraat in St Jansteen de vraag van een persoon naar mijn hoofd geslingerd waar ik zaterdag was! Druk bezig, maar niet met 42km lopen, dus.

Ik wou trouwens bij deze Sjaak, Patrick, Marco en mijn broer Rik en zijn vrouw Ada bedanken voor deze mooie dag. Was leuk om als team samen te werken en hebben uiteindelijk mooi de eerste plaats behaald bij de aflossingmarathon. Stiekem hadden we gehoopt onder de 2u30 te geraken, maar het zal voor de volgende keer zijn. Volgens mij was het sowieso een geslaagde loop, en zeker voor Marlon en zijn team, om voor de eerste maal op deze manier een marathon te organiseren, petje af!! Er zijn schijnbaar ook nogal wat PR's gesneuveld, proficiat met deze. Ik zelf heb ook genoten van mijn deel van het parcours, hoewel ik ook wel zwarte sneeuw zag op het laatst. Alleen jammer dat sommige toeschouwers dachten dat ik de eerste loper van de marathon was, was het maar waar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten