zaterdag 9 mei 2009

Opvliegers

Kan ik daar ook last van krijgen? Toen ik mijn nieuwe schema opende, kreeg ik het wat benauwd. Maar ik heb het er zelf naar gemaakt. De afgelopen wedstrijden hebben mee toegedragen dat zowel de duurlopen als de intervaltrainingen een stuk pittiger zijn geworden. Een rustige duurloop gaat dan met 13.8 per uur, een harde duurloop rond de 15 per uur. Ik heb het gevoel opnieuw te moeten beginnen om me aan te passen met dit schema. Afwachten maar.

De aflossingmarathon dan. Ik zou als reserve hebben gestaan, een blesure is zo opgedaan. Dus het is altijd verstandig iemand achter de hand te hebben. Het heeft gelukkig niet met een blesure te maken dat ik nu inval. De loper waar ik voor inval heeft een baan gekregen waarbij hij ook op zaterdag moet werken. Nu hopen dat het verder met de andere lopers goed blijft gaan, want we hebben geen reserve meer. En och, waarom zou ik er nog een geheim van maken, ik ben best trots dat we zo'n team hebben kunnen samenstellen.
Het spoedklusteam bestaat uit:
-Sjaak Luteijn
-Patrick van Quekelberghe
-Marco Ottjes
En dan ik zelf.
We lopen ook in deze volgorde, en dan nog een excuus waarom ik als laatste loop. Omdat ik zelf ook met de auto rijd met de verse lopers. Mijn broer haalt de versleten lopers op. Dit om wat gestress te voorkomen. Want bij het eerste wisselpunt voorzie ik al wat problemen, na het parcours goed te hebben bestudeerd. Kijk nog maar eens goed, als je met een team meedoet. Het is maar een tip.

Oja, gisteren dus naar de bowling geweest, en de goot naast de baan is mijn grote vriend! Dat was dus een daverend succes.... NOT!!!

3 opmerkingen:

  1. De 4 snelste niet geblesseerde Zeeuws-Vlamingen bij elkaar??? Jullie gaan dus ver voor de rest uit lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil je voor mij a.u.b. in Terneuzen al een trappist klaarzetten jongens...daar hebben jullie vast wel genoeg tijd voor !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal ik hem wel klaar zetten Patrick.

    BeantwoordenVerwijderen