zondag 28 juni 2009

Eels


Schitterende kleurrijke band uit Engeland. Staat nu op terwijl ik dit schrijf. Rustige nummers, af en toe wat harder maar lekker om te ontspannen. Vanmiddag doe ik Roosendaal.
Na een hele week wikken en wegen omdat ik me niet goed voelde, duizelingen vanwege een probleempje bij mijn gehoorinstallatie (evenwichtsstoornissen). Dat is nu verleden tijd en ik voel me goed. Alleen die tijd dat ik niet heb getraind loont de moeite, de laatste keer was een heftige duurloop, nu 10 dagen geleden. Ik weet nu niet wat er vanmiddag uitrolt in Roosendaal, het zal voor mij ook een verassing zijn. Ben ik fit of niet, heb ik veel verspeelt in de laatste dagen? Ik heb tenslotte ook nog wat koorts gehad. Maar geen griep, dus dat scheelt weer.
Belangrijk is, dat ik er zin in heb, ongeacht de warme temperatuur die voorspelt is. Maar dat hoort bij Roosendaal's halve marathon, denk ik.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb zo het vermoeden dat het voor jou een Dnf of Dns is geworden in R'daal...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spijt me da'k 't nie helemaal begriep, Patrick!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Does not Finish (Dnf) en Does not Start (Dns)...heb het al gelezen dat het dus een Dnf was. Net zo verstandig als ik het zo las.

    BeantwoordenVerwijderen